lunes, 9 de marzo de 2015

Els meus professors

A l'ultima classe parlarem sobre la educació i sobre la que hem rebut cada u, parlarem del professors que tinguérem durant tota la nostra part educativa, incloent la universitat, on el professor en pregunta quin va ser el teu millor professor o professora, on a mi en costa un poc trobar qui seria dubta entre dos persones, pero finalment hem vaig decidir, posterior-ment ens va preguntar quin va ser el vostre pitjor professor o professora en aquesta ocasió, no vaig tindre cap dubte sabia qui era en tot moment, i ara volia parla-vos de la meva propia experiència, el perquè per a mi era la millor professora i la pitjor professora en quin sentits les valorava.
Ara contare les meves experiències, pero mantindré el anonimat de los dos professores.

Començare contant quina va ser la meva millor professora, hem costa decidir quin seria el meu millor professor, i cal dir que dubti entre dos, i eixos dos professor son parella ara mateix, i hem varen donar classe en el cicle superior de activitat física i esport (TAFAD), centrant-me en la professora que per a mi a sigut la millor, voldria dir que es una professora molt exigent, que et demanava el màxim en cada classe, tant classes físiques com en teòriques, feia que estigueres al 100% en cada moment, jo en eixes classes he sofrit, ho he passat malament, he volgut rendir-me, pero en tot moment ella estava al teu costat per animar-te,  motivar-te, i al finalitzar cada classe estaves content, havies gaudit sofrint, quan et plantejava reptes molt difícils o dur i volies rendir-te o no fer-ho ella era la primera en fer-ho per animar als demés, s'implicava en cada classe, sofria amb nosaltres, i a cada classe aprenies mes que en cap altra, i tot això va aconseguir un clima, que mai antes i fins ara no he tingut en cap classe, per aquestes raons es la millor professora que he tingut fins ara, vuic destacar que ara dos anys després de finalitzar el cicle encara et presta ajuda, i s'interessa per els teus estudis i els teu reptes. 

Ara contaré quin ha sigut la meva pitjor professora, al preguntar a classe no dubti, sols tenia una professora en la meva ment, va ser professora meva de historia en 2º de Batxiller, apart era la meva tutora, en una classe de 2º de batxiller que es quan tries carrera universitària, i tens que tindre algú que et guíe, i te oriente, i aquesta professora no va fer res daixò, ella entrava a classe, s'asseia a la cadira i llegia el llibre, no es preocupava per res mes si, quan sentia parlar a algú el expulsava de classe, sense importar-li res, els examens no tenien res de paregut del que treballàvem a classe, i la cosa que hem va sorprendré tant, en la qual al·lucini, va ser a l'últim dia de classe, quan ja tots estavem contents per acabar i corríem per els passadissos, me la vaig trobar de cara, i ella hem pregunta, has vist els meus alumnes de 2º de batxiller els de la meva tutoria, era jo, jo era alumne seu, com no u sabia després de una any amb ella, ni sabia qui era jo, això hem va deixar al·lucinat, jo directament, li digui que no sabia qui eren i me'n vaig anar.

En conclusió, he exposat dos tipus de professores, que son molt diferents, que no tenen res a vore, dos tipus de ensenyança totalment diferents, i que desitje que tots gaudiu de professors com el del primer exemple, implicats i amb ganes de transmetre els seus coneixements.


No hay comentarios:

Publicar un comentario